تازه وارد ها

یادداشت های یک جفت جوجه جامعه شناس جوان که به دو صورت کاملا متفاوت فکر می کنند

تازه وارد ها

یادداشت های یک جفت جوجه جامعه شناس جوان که به دو صورت کاملا متفاوت فکر می کنند

من بالاخره آمدم...

 

بیست و دو خرداد 70 بود‏‏ ساعت 1 بامداد

خدا داشت فکر میکرد به چیزی که در دست داشت

داشت فکر میکرد به 18 سال بعد در چنین روزی و 19 سال بعد در چنین روزی و ...


و با خودش میگفت: یعنی بعد از 18 سال و 19 سال هم تولدش مبارک خواهد بود؟

خدا شک کرد...

و حواسش به من نبود که آرام آرام از دستش میلغزیدم به سمت دنیا  

  

و من متولد شدم از دل این شک... 

  

 

و اکنون این منم

زنی تنها

در آستانه امروز... 

 

من هم مثل خدا شدم  دارم شک میکنم..

باز هم تولدم مبارک خواهد بود؟

نظرات 8 + ارسال نظر
نجمه یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ق.ظ

نمیدونستم خردادی ای! تولدت مبارک

ساغر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

نبود اصلا مبارک نبود
زدند و گرفتند و بردند دوستانمان و اقواممان را
چاره ای ندارم چون دل بسیتن با اندکی تحریف به جمله ی علیرضا -پیسرداییم- تو فیس بوک:
wish u another good year to ur next b-day........

البته غیر از امسال
امسال که گند خورد. تا سال دیگر ۳۶۴ روز باقیست
یعنی سال دیگه این موقع من مینویسم که تولدم مبارک بود؟

مانا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

مبارک..بازم شرمنده!

نیلوفر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.farzanegani87.blogfa.com

سلام
دیگه تو کار خدا هم دست می بری
شکی در کار نبوده
تو باید باشی
یه کاری توی این دنیا هست که فقط از دست تو برمیاد و تو باید انجامش بدی
برای همینه که هستی
وگرنه به جای تو کس دیگه ای بود
........................................
یه سوال اساسی : دی
این «زنی تنها» که میگی کیه؟؟!!!! : دی
موفق باشی
بازم تولدت مبارک . . .
خودمو نمی بخشم که یادم رفت . . . :-(

من در کار خدا جسارت نکردم هرگز ، گرچه چنان که بعدا توضیح خواهم داد معتقدم کارش نیمه کاره است! مثل همان پسری که میگفت کار حضرت حق درمورد مغز خانم ها نیمه کاره است!!!!

نیلوفر قبول داری این :دی بیشتر شبیه گریه است تالبخند؟! بیاید شکلک فارسی درست کنیم!

نه نه ، لطفا ببخش چون خودم هم دیگه به زور فراموشاندم به خودم تولدم رو...

نسیم سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

عزیزم تولدت مبارک...
ولی خودمونیما تجربه تاریخی نشون داده خدا ۲۲ خرداد اشتباه زیاد میکنه.

دخترعمو یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ

تو گل سرخ منی
تو همان شبنم پاک سحری
نه
از آن پاک تری
تو بهاری
نه
بهاران از توست
از تو میگیرد وام
هر بهار این همه زیبایی را
هوس باغ و بهارانم نیست
ای بهین باغ و بهارانم تو.

وجود دختر برکته، پس حتما تولدت مبارکه

محمد کلهر دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.mkalhor.ir

مبارک باشه این احسن الخالقین

محمد کلهر دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.mkalhor.ir

پس یا خیلی خوش شانس بودم یا اینکه حس ششم به کمکم اومده :)

البته خیلی هم نیازی به شانس و حس ششم و از این قبیل نبود ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد