تازه وارد ها

یادداشت های یک جفت جوجه جامعه شناس جوان که به دو صورت کاملا متفاوت فکر می کنند

تازه وارد ها

یادداشت های یک جفت جوجه جامعه شناس جوان که به دو صورت کاملا متفاوت فکر می کنند

اینم پست جدید!!!


انجمن علمی دانشجویی جامعه شناسی دانشگاه تهران برگزار میکند:
An Introduction To Public Sociology
درآمدی بر جامعه شناسی مردم مدار

با سخنرانی مایکل بوروی

رئیس انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی و استاد جامعه شناسی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی

زمان:یکشنبه 8/03/90،ساعت 11 الی 1
مکان:خیابان جلال آل احمد،بعد از پل گیشا،جنب بیمارستان شریعتی،دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران،تالار اجتماعات شریعتی

نظرات 5 + ارسال نظر
میترا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

یعنی من هر چقد بگم عاشقتم کم گفتم...!
قربون این دختر حرف گوش کن!!!

حرف گوش کن!!!

مرتضی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ق.ظ

,
متن محاصبه مکتوبت رو نخوندم
ولی خواستم بگم چقدر منتظر بودم نوشته جدید بنویسی!
کلا از نوشته ها و نوسنده های بچه پررو خوشم میاد:دی

۱- نوشته های بچه پررو!
۲- نویسنده های بچه پررو!
راضیم از خودم!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

,
گفتم عوض کنم اون تیکشو
نوشته هایی که یه بچه پررو می نویسه
از خودت راضی هستی؟بس که بچه پررویی :دی
راستی بچه پررو محترمانه است؟
معادل مودبانش چیه که حق مطلبم ادا بشه باهاش؟

خیلی هم محتزمانست تازه باعث راضی شدن آدما هم میشه!

نیلوفر دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.farzanegani87.blogfa.com

چقدر این پوستر قشنگه!

ولی بی محتواست! البته طراح محترم که دستش هم درد نکنه خیلی سعی کرده از ایده های خود یارو (بورووی) ایده بگیره و طراحی کنه ولی به نظرم برعکس فهمیده قضیه رو!

نیلوفر دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.farzanegani87.blogfa.com

اما به نظر من محشره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد