تازه وارد ها

یادداشت های یک جفت جوجه جامعه شناس جوان که به دو صورت کاملا متفاوت فکر می کنند

تازه وارد ها

یادداشت های یک جفت جوجه جامعه شناس جوان که به دو صورت کاملا متفاوت فکر می کنند

اتقاق

امروز کتاب خاطرات حاج سیاح را پس دادم به کتابخانه بعد از 9 ماه! فک کنم یکی زاییدم در این مدت. یعنی اصلا به این خاطر پسش دادم که بالاخره رفتم در عید خریدمش برای خودم به قیمت 7 تومن! و تا الان پسش نداده بودم که محتویات (حاشیه های با مداد خودم) آن یکی را به اینیکی منتقل کنم. و آخرش خسته شدم و فقط با 100 صفحه اش این کار را کردم و پررو پررو لای کتاب یک کارت گذاشتم و پشتش نوشتم: "لطفا پاک نشود. دوباره میگیرمش! :)

نظرات 2 + ارسال نظر
حمیده زارعی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.zirezarrebeen.blogfa.com/

خب کتابی که خریده بودید را میدادید به کتابخانه
گاهی برخی چیزها که در کتابها مینویسیم خیلی با ارزشه

ساغر سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

آخه کتاب خودم خوشگل تره! تازه عکس رو جلدشم پرتره سیاحه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد